emmaochmelodie

Alla inlägg under juli 2011

Av emma melodie andersson zander - 15 juli 2011 16:01

cha cha ...

förlåt att jag fotfarande nt har lagt upp bilderna på mingolfen men jag konmmer nog hitta sladen i dag ...

idag ska jag bowla med min mamma 2 kusiner moster sandra o 3 andra :P<3

jag ska ta lite bilder på det också så jag får lägga upp bilderna på båda

minigolfen och bowligen:)

nu måste jag dra men ses imon tror jag ..

hej då xD<33//melodie

hej<3

kom typ nästam precis ifrån en rägnig promenad med hundarna<3:D

sen så kom min låssas faster och fabror

och dom kommer vara här ett tag 

fast jag kommer mest sitta vid datorn!xD


eehmm.....har nt så mkt mer att skriva...:/:D

 



sååååå....hejdå!xD<3

 



hejsan!


jag skulle ju lägga ut bilderna på minigolfen men jag hittar nt sladden!  

så jag får väll fortsätta letta!

igår var jag med emma <3

vi gjorde en eric sadde xD

vi tog 2  pinnar och och en affish på eric sadde och en tröja och en halsduk vi gjorde han ful asså xD:P

vi gjorde avsnitt första avsnittet så spelade emma och eric tennis!

sen så gjorde vi chockladbollar (gött)

jag ssov över där1<33

sen idag ska jag till stan  =)<3

har inget och skriva mer ..

hej då !

puss<3

 

Av emma melodie andersson zander - 10 juli 2011 22:12

Chaa!<3;)

idah har jag typ nt gjort något specielt...

fast sen efter jag nt gjort något specielt så har jag varit med min granne

o sen efter de så va jag med min lillebror:)

 men nu ska jag gå upp på rummet! ;P


detta va ett mini inlägg;D


vi ses<3

 

Av emma melodie andersson zander - 10 juli 2011 21:34

hej hej

igår så spelade jag minigolf :)

jag tog bilder men jag har inte laddat upp dom på datan en så  jag får göra det imorgon jag kanske lägger ut bilderna imorgon elr i över morgon för imorgon ska jag till emma<333

så jag tror att jag lägger ut dom i över morgon :)

idag har jag varit på godis på landet  också :P

  


nu ska jag äta popcorn   //     puss!

Av emma melodie andersson zander - 8 juli 2011 19:47

heej //mello

idag har jag varit i stan med min kusin <3

jag tog några bilder på vad jag köpte


        det var de <3

KOMENTERA gärna

ses, puss<3

Av emma melodie andersson zander - 5 juli 2011 19:19

heej//melodie

innan så var jag hos emma <3

men nu har jag åkt till min farmor

och hon ska komma hit och sova över här vi gjorde alltid det när vi var små :D

nu kom hon

jag ska operera mig i munnen min tand har växt upp :(

så imorgon ska jag operera mig :(


emma:alla ni som läser bloggen kan ni typ komentera något snällt till mello elr hålla tummarna för henne??:)



måste dra puss:D<3

Av emma melodie andersson zander - 5 juli 2011 16:05

Heey!;D

vi har varit på stranden idah,och då tog vi några foton<3

                     


nu ska vi kolla tv ;D

Herråå!!<33

   

Presentation


Hejhej!:)
kul att du kollade in.hoppas du gillar vår blogg

Fråga mig

43 besvarade frågor

mixpod!

bff

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Ovido - Quiz & Flashcards