emmaochmelodie

Alla inlägg under juni 2011

Av emma melodie andersson zander - 28 juni 2011 22:59

heej<3

jag låvade ju att lägga ut några bilder från min skolavslutning

och nu kommer bilderna<3

            herråå!<3

 

Av emma melodie andersson zander - 24 juni 2011 09:46

heej^^

idag är de midsommar (woohooo)


som vanligt så ska det komma gäster till oss

vi kommer att vara 10st.



tyvär kan inte jag lägga ut bilderna från skolavslutningen idag  

men ska försöka komma ihåg att göra de nästa vecka


nu ska jag ära frukost!xD

vi sees<333

 

heeej//melodie

idag har jag varit   med emma<33 

jag kom ditt i tisdags så åkte jag hem

sen har jag varit i stan<3

nu sitter jag och tittar på tv och  på datorn<3

imorgon är det Midsommar vi ska till min mammas kompis.

imorgon ska jag göra en krans :P<3

och vi har varit på maxi:P

nu är jag tröt!

nu måste jag nog sluta skriva





   ha en glad midsommar <3



puss o krram hej dooo...<3


Av emma melodie andersson zander - 20 juni 2011 10:11

heeej//melodie

förlåt att jag nt skrivit på ett tag:(

idag ska jag till stan men det värkar nt som de för vädret !

det har regnat hela morgonen.Vi får se

nu är det ju sommar lov det är skönt!!!<3

hoppas det blir fint väder till midsommar.

nu måste jag sluta skriva

ha det bra ses <3  

Av emma melodie andersson zander - 16 juni 2011 17:43

hej

föööörlååt för att jag nt har skrivit på typ skit länge!!!:(

jag har gjort annat,som:kompisar,ändrat på mitt rum och köpt saker till skolavslutning.


men idag har jag nt gjort något specielt.bara varit i skolan...

 tänkte visa en bild

 

jag gillar den bilden mkt;D

tänkte visa en bild till:P

  hehe...!<3


jag längtar vääärkligen till imon!!

då har jag ju skolavslutning+efter de så ska jag till backen i danmark.

ni som nt vet vad backen e förnågot,så e de ett tivolli

ska försöka komma ihåg att ta bilder på båda sakerna<33

ska sticka ut nu

herrå<33

//  


Av emma melodie andersson zander - 16 juni 2011 14:19

heeeej

ett stort förlåt för jag nt gjorde några frågor igår

men idag ska jag



1:vilken är min favorit färg?

1,röd o grön

2,gul o brun

3,vit o svart





2:vilken är min farorit mat ?

1,spegetti med kötfarsås

2,pizza

3,thaimat





3:vilket är mitt favorit djur?

1,hund

2,katt

3,marsvin






4:vilken är min favorit sport?

1,fotboll

2,badminton

3,rytmiskgymnastik





5:vilken är min bästa dag

1,måndag

2,lördag

3,tisdag






så det var alla frågor hoppas ni komenterar hej då puss  

Av emma melodie andersson zander - 14 juni 2011 16:52

heej//melodie

idag har jag varit i skolan efter det var jag med Linn<33

nu är jag tröt hihi <33

jag vill att emma ska logga in på skype<33

imorgon ska jag få en JB planch av Linn<33333333333

På fredag är det skol avslutning jipppppppppi<3

längtar längtar längtar <3

  

då kommer vi skriva mkt mer när vi är <33

jag och emma:P

jag KANSKE ska ha  lite frågor imorgon om mig :)<33






ha det så bra så länge ;)<3    vi hörs imorgon<33

Av emma melodie andersson zander - 11 juni 2011 15:33

hej 

emma:förlåt att vi nt har skrivit på ett tag:(

melodie:förlåt att jag nt har skrivit på läääääänge

emma:melodie.vf skriver du:förlåt att jag nt har skrivit på länge. om jag har skrivit:förlåt att nt (vi) har skrivit på länge??:D

 mello vill nt skriva mer

vet nt vf??

men vi måste sluta skriva nu sees<3333

Presentation


Hejhej!:)
kul att du kollade in.hoppas du gillar vår blogg

Fråga mig

43 besvarade frågor

mixpod!

bff

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Ovido - Quiz & Flashcards